Toyota - Louis Lund, Din Tøjmand Bramming og Sydbank Bramming turnering

Søndag den 15. september skulle årets sidste klubturnering afholdes og det blev med noget af et brag.

Vores dejlige sponsorer som var Toyota – Louis Lund, Din Tøjmand – Bramming og Sydbank – Bramming havde sørget for noget af et præmiebord som var spækket med super flotte præmier.

Turneringen blev spillet som en best ball og vejret var perfekt til golf.
Der var ingen vind og lidt overskyet som gjorde at der kom mange flotte scorekort retur efter runden.

Der var nærmest flag på hul 3, 16 og på hul 7 havde Toyota Louis Lund sat en uges demokørsel i en af deres biler på højkant.

Præmierne blev fordelt således:
På hul 3 med 3,6 meter var dette Mette Søborg.
På hul 16 med 2,02 meter var det Holger Rahbek.
PÅ hul 7 med 2,84 var det Gitte Grünzig fra Vejen Golfklub der bliver godt kørende i en uge.

Holdpræmierne blev fordelt således:

1. plads med 48 point gik til Lars Jensen og Marianne P. Jensen
  2. plads med 46 point gik til Alice Hollænder og Mette Søborg
  3. plads med 45 point gik til Robert Larsen og Betina Larsen fra Holsted Golfklub
  4. plads med 45 point gik til Mark Sewell og Kristian T. Madsen
  5. plads med 45 point gik til Sonja Birkebæk og Lissi Sørensen
  6. plads med 44 point gik til Kim Schou og Kim Poulsen

Vi vil sige en STOR tak til vores sponsorer som var med til at gøre det til en rigtig god dag.

Vi glæder os til at se jer alle igen til næste år.