MIX/PAR 2024

Så har vi fået afsluttet vores gennemgående PAR/MIX turnering 2024.
Vi havde afsluttende match fredag d. 13 september med 20 deltagende par.
Denne dag skulle vi have afviklet den sidste af de 6 gennemgående matcher – resultatet blev følgende :

Nr. 1 blev Karen og Anton Nielsen med 43 point

Nr. 2 blev Anne Grethe og Preben Madsen med 43 point

Nr. 3 blev Marianne og Knud Erik Nielsen med 42 point

Alle fik præmier som i de øvrige matcher.

I den gennemgående match hvor der spilles 6 matcher hvoraf de 4 var tællende var der meget stor jævnbyrdighed – der var 3 par med samme antal point for de 4 tællende og et par skilte sig ud og derfor tog førstepladsen – resultatet var følgende :

Nr. 1 blev Susanne og Finn Hansen med 185 point

Nr. 2 blev Jette og Preben Davidsen med 180 point

Nr. 3 blev Merete Tolsgård og Ingrid Madsen med 180 point

Også her har alle fået fine præmier – vinderne ses på billederne.

Vi har haft glæde af at have sponsere på alle matcherne – det var de samme på alle 6 matcher
REMA 1000 – GF FORSIKRING – MEM´S PROSHOP KLG.
Vi takker alle for de fine præmier både i de 6 matcher men også i den gennemgående.

Helt ekstraordinært var det lykkes at få 2 rejsegavekort på Kr. 1000, - fra BRAVO TOURS og dem trak vi lod om blandt alle dem der har været tilmeldt PARMIX 2024.

De heldige – Anne Grete Madsen og Hans Christian Andersen - har fået gavekortene.

Vi vil også takke Restauranten for opbakningen med maden hver fredag, alle var meget tilfredse med de valgte menuer.

Vi vil her benytte lejligheden til at takke alle deltagere i matchen 24 for jeres gode humør og forståelse for de minder svipsere match udvalget har begået – vi har været 60 par som har været tilmeldt, det er vi meget tilfredse med, men håber naturligvis I alle vil være med i 2025 – tag gerne et ekstra par med hver især.

TAK FOR 2024

Christian og Karsten